Згідно з постановою № 172 (стаття №9), парфумерно-косметичні товари належної якості поверненню та обміну не підлягають.Тому ми наполягаємо на тому, щоб ви одразу перевіряли ваше замовлення на пошті. У разі виявлення будь-яких пошкоджень, повідомте про них працівнику, оформте скаргу. Протягом наступних 7 робочих днів, «Нова Пошта» розгляне скаргу та виплатить вам компенсацію. Також просимо повідомити про інцидент нам.У випадку, якщо ви побачили, що посилка не відповідає складу вашого замовлення, ми переплутали засоби, або відтінки фарб/тонуючих засобів, звертайтесь до нас через інстаграм (@solfine_ukraine), електрону пошту (info@incredo.com.ua), або за телефоном: +380 63 841 92 88. Ми зробимо все, щоб якомога швидше вирішити ваше питання. Для нас дуже важливі ваші позитивні враження від замовлення.